(1) Restan mpe la recupereda de na pert dl valor njuntà de planificazion nunzià tl articul 19, muessa na cuota nia plu bassa dl 60 percënt dl volum de frabica cun destinazion residenziela, che vën a se l dé da ac de planificazion o da na mudazion dla destinazion de nuzeda, unì nuzeda per la realisazion de cuatieres resservei ala persones residëntes, che ne daussa nia vester cuatieres de lus, aldò dl articul 39. L mez de chësc volum de frabica muessa unì nuzà per cuatieres cun na sëuraspersa netto de almanco 70 m². 85)
(2) Per seguré y mantenì lercs da viver a na maniera stabila y per garantì na destribuzion ampla y sozialmënter sustenibla dl avëi de imubilies y cuatieres, muessa ti chemuns y tla frazions ulache la cuota dl 10 percënt de segonda cëses vën supereda, n desvieda dala despusizions de chësta lege, l 100 percënt dl volum de frabica cun destinazion residenziela che resultea da na costruzion nueva o da na mudazion dla destinazion de nuzeda unì lià per la realisazion de cuatieres resservei ala persones residëntes aldò dl articul 39. La Jonta provinziela determinea chisc chemuns y chësta frazions tenian cont che l vën ratà segonda cëses chëles a chëles che l ti vën aplicà i regulamënc dla chëuta de sojurnanza nunzieda ti tituli II y III dl Test unich dla leges regiuneles sun i regulamënc dla chëuta de sojurnanza, apurvà cun decret dl Presidënt dla Jonta regiunela di 20 d’utober 1988, n. 29/L. I cuatieres nuzei per l’ativiteies de feries sun l luech da paur y de fitamajon ne daussa nia unì cunscidrei tl relevamënt di chemuns y dla frazions. Nchin al’apurvazion dla delibra curespundënta vel la lista aldò dla njonta A dla delibra dla Jonta provinziela di 25 de setëmber 2018, n. 968. Cun delibra dla Jonta provinziela possa raions economicamënter puech svilupei unì delibrei da chësc regulamënt. La regulamentazion nunzieda te chësc coma ne vën nia aplicheda al volum de frabica nuef realisà per amplië na unità abitativa nia lieda bele ejistënta n la data dla jita n forza de chësc coma, restan mpe la ublianza d’assunzion dl liam tl cajo te chël che l cuatier amplià vënie dadedò spartì. L resta mpe i caji per chëi che l fova preudù, aldò dl articul 103, coma 18, la delibrazion dala ublianza de cunvenziunamënt tla mesura dl 100 percënt nunzià tl articul 104, coma 2. I liams scric ite tl liber fundier n cont dla ublianzes de cunvenziunamënt sëurantëutes a pië via dal 13 de lugio 2018 n basa al articul 104, coma 2, o sun la basa de chësc coma, per chëi che la ublianza sibe alinconta dadedò inò unida stluta ora, possa unì cancelei do l nulla osta dl Ambolt/dla Ambolta y do l paiamënt dla chëuta sun l cost de costruzion che ie da paië tl amudlé stabilì dal regulamënt cumenel n l di che l nulla osta vën dat ora. 86)
(3) La ublianza nunzieda tl coma 1 ne ie nia data sce l volum de frabica nuef ne superea nia l 30 percënt dl volum de frabica a destinazion residenziela da dant y sce l ne superea a uni moda nia i 500 m³. La ublianza ne ie nianca data sce l volum de frabica nuef vën nuzà per l ampliamënt de n’azienda bele ejistënta tl raion nteressà. Tl program de svilup per l teritore y la cuntreda possel unì preudù che l volum de frabica a destinazion residenziela che ie unì leprò aldò de chësc coma muesse unì nuzà per persones residëntes.
(4) Per seguré la lerch abitativa dla populazion residënta y per l fin preudù dal articul 34, coma 6, vëniel limità l afit privat per nuzeda turistica nunzià tla lege provinziela di 11 de mei 1995, n. 12, y mudazions suzessives. Per chësc fin vëniel stabilì n lim mascim de posć liet relevei y fissei a livel provinziel, cumenel y per uni eserzize singul, n basa ala comunicazion de atività o respetivamënter di pernuetamënc de ghesć sëura 14 ani, detlarei n na data crissa ora da uni eserzize singul tl ann 2019. La Jonta provinziela definea – do avëi audì l Cunsëi di Chemuns y do avëi tëut ite l arat ublient dla cumiscion legislativa cumpetënta, che ie da mandé tl tëmp de 30 dis ala Jonta provinziela y do che chisc ie passei ie la pruposta rateda azeteda – la manieres de relevamënt dl numer di posć liet, la cundizions y i criteres per l’asseniazion di posć liet per l afit a fins turistics aldò dla lege provinziela di 11 de mei 1995, n. 12, y mudazions suzessives, coche nce na norma de transizion curespundënta. Nchin ala jita n forza dl regulamënt de escuzion cun la regulamentazion de transizion ne possel nia unì dat ora n’autorisazion y prejentà na comunicazion de atività che determinea n aumënt de posć liet. Ora che ti caji preudui tla regulamentazion de transizion, ne possel, dan l’asseniazion de posć liet, nia unì prejentà da pert dl Chemun comunicazions de atività che determinea n aumënt di posć liet. 87)
(5) Chiche, a pië via dal prim de jené 2023, tol su plu turisć dl lim mascim de posć liet fissà muessa paië na straufonga aministrativa de 100 iedesc la chëuta cumenela de sojurnanza che ie preududa per uni pernuetamënt n viulazion dl lim mascim de posć liet. 88)
(6) I comes 4 y 5 vën aplichei nce ala ativiteies agrituristiches nunziedes tla lege provinziela di 19 de setëmber 2008, n. 7, y mudazions suzessives. 89)
L articul 38, coma 1, ie unì mudà nsci dal articul 12, coma 1, dla L.P. di 17 de dezëmber 2020, n. 15.
L articul 38, coma 2, ie dant unì baratà ora dal articul 13, coma 1, dla L.P. di 20 de dezëmber 2019, n. 17, y dadedò nsci dal articul 16, coma 4, dla L.P. di 19 d'agost 2020, n. 9.
L articul 38, coma 4, ie unì metù ite dal articul 7, coma 7 dla L.P. di 16 d’agost 2002, n. 10.
L articul 38, coma 5, ie unì metù ite dal articul 7, coma 7 dla L.P. di 16 d’agost 2002, n. 10.
L articul 38, coma 6, ie unì metù ite dal articul 7, coma 7 dla L.P. di 16 d’agost 2002, n. 10.